sandraalgotsson

bara sandra,

onsdagmorgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

nu är resan betald kändes ju sådär att betala den första lönedagen men det är det värt. Sitter som vanligt här på jobbet på vårdcentralen i skene, onsdag är det idag har alltså jobbat 2 veckor här och har ungefär 2.5 vecka kvar.Känns helt okej, det går faktiskt ganska snabbt. Minus är dock att solen har börjat titta fram och hade gärna varit ute och gjort solen sällskap. Får sätta mig ute på fika pausen. Har jätte träningsvärk i bena också. Blev både spinning och bodybalans. Sen solade jag igår också eftersom jag inte kan ta vara på soldagarna nu när jag jobbar. Jag lovar att i helgen blir det regn!
 Idag ska jag beställa hem klänningarna jag tjatat om,  vill bara att mamma ska hjälpa mig med storlek så det blir rätt, så får ta fram måttbandet idag!

Vi hörs senare!

Kommentarer

  • woohoho säger:

    woooho !!!

    2010-07-28 | 16:16:21

Kommentera inlägget här: