sandraalgotsson

bara sandra,

P!NK närmar sig!

Kategori: Allmänt

sitter i min säng och snart snart ringa Daniel och prata om vårt liv tillsammans!
Imorgon är det torsdag och det innebär att det är en dag kvar till P!NK! Ska dit med syster och en massa kompisar och ska bli så himla roligt! Blir nog utgång efteråt för oss som har åldern inne, sorry syrran snart får du hänga med. Var väldigt längesen jag var ute så ser verkligen framemot det. Och det bäst av allt är att nästan alla av mina närmaste vänner ska med! kommer bli flawless!

Tänkte också tillägga att sumban växer mer och mer för varje gång jag provar, fick verkligen in rätt känsla idag. Så jag rekommenderar det starkt men man måste ge det några gånger innan man kan ge sitt betyg på det. Men kommer nog gå nästa vecka också. Min senare del av kvällen spenderades med mamma och pappa som jag knappt träffa nu när jag jobbar hela dagarna och de har semester. Jag och mamma hade hyrt film som vi satt och kollade på, case 39 hete den. En helt okej film, en knepig film precis i min smak!

Tänkte avsluta med att lägga upp lite bilder från gårdagen på mina kära vänninor! ni är super!





Dags att ringa världens bästa kille!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: