sandraalgotsson

bara sandra,

resa!

Kategori: Allmänt

4/9 sitter jag och min älskling på ett plan till tunisien! åh det ska bli så härligt jag längtar!
Ska bara njuta hela veckan och sola och bada. ta igen alla soldagar jag har missat och kommer missa pågrund av jobb. men jag ska inte klaga, är glad att jag har ett jobb så att jag kan åka på denna resan!

Nu är det drygt en halvtimme kvar sen är första arbetsdagen klar för denna veckan. Ska iväg och träna bodybalans sen har blivit väldigt mycket hårdträning det senaste så behöver ha ett lite lugnare pass.

På fredag är det dags för Pink i göteborg med lillasyster och flickorna! Ser jag verkligen framemot, hon var grym i stockholm så jag har höga förväntningar.

På lördag kommer daniel igen och då är det 20 årskalas som gäller för min älskade barndomsvän Nathalie, ska bli riktigt roligt! tror det kommer bli en mycket lyckad helg!

Daniel Rickard Bäckström du är mitt liv!

Kommentarer

  • caar säger:

    rövhål vad avundsjuk jag blir. jag vill med resa. !!!

    2010-07-20 | 11:45:06
  • sees säger:

    hihi ja ska bli helt underbart! nu har vi iallafall varandra så att vi kan få nån kommentar :D

    2010-07-20 | 12:15:54

Kommentera inlägget här: