sandraalgotsson

bara sandra,

supermänniskor!

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet inget ovanligt nuförtiden. Känns som det är det enda jag gör. Är ganska lugnt nu på mottagningen men när det väl kommer en patient ska det krångla. Har pratat med carolina nu i telefon en stund och jag tror faktiskt att studenten gjorde oss gott för vi har kommit varandra super nära igen och det känns så skönt att ha henne tillbaka ordentligt!
 Idag saknar jag verkligen min älskade pojkvän också tur att han kommer på lördag. Han är världsbäst, hoppas han vet att jag tycker det. Önskar att jag kunde vara en lika bra flickvän men jag försöker !

Det är väldigt jobbigt att sitta här nu, imorse var det regn och rusk och då var det skönt att jobba men nu på eftermiddagen har spruckit upp och solen är framme och det är jättevarmt här inne! Vill bara till havet nu!

Ni är supermänniskor!

Kommentarer

  • daniel säger:

    You are the woman! :O

    2010-07-23 | 01:05:24

Kommentera inlägget här: