sandraalgotsson

bara sandra,

beställning & träning

Kategori: Allmänt

Nu har jag skrivit ner lite oriflame saker som jag ska mamma beställa åt mig när jag kommer hem. Tre timmar kvar tills det är dags att cykla hemåt. Då blir det snabbt ombyte då sumba står på schemat. Ska bli kul, jag vet fortfarande inte vad jag tycker om det än men jag ska ge det nån chans till. Om jag har ork och lust efteråt kan det nog bli bodypump också. Vi får väl se. 
  Jag man kan undra vad jag skulle göra utan min träning, jag skulle inte klara mig länge utan den. Det är jätteviktigt för mig att jag får tid till att träna för det första är det för att man mår så bra under och efter träningspasset sen tycker jag det är väldigt viktigt att ta hand om sin kropp och själ. Speciellt nu på sommaren då man gärna äter en extra glass eller varför inte jordgubbar och grädde! Gud så gott! och det ska man absolut göra men då tycker jag det är extra viktigt att röra på sig.

Ska bli väldigt skönt att träna idag iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: