sandraalgotsson

bara sandra,

Walk in Closet

Kategori: Allmänt

gud vad jag vill ha en walk-in-closet! 
 Jag tror faktiskt att jag skulle ha mycket bättre ordning på mina kläder om jag hade en sådan! Men det går inte i nuläget i det rum som jag har. Men någon gång ska jag ha det! vare sig Daniel gillar det eller inte! Har alltid velat haft en och då ska jag ha en också.
Drygt en och en halv timma kvar tills jag slutar och just nu sitter jag och funderar om jag ska åka med Mamma och Pappa till ullared och skippa träningen idag. eller om jag ska vara hemma, åka till Kinna och köpa mig en ny mascara, vilker jag verkligen behöver och träna. Tufft beslut!

En dag ....
  

Kommentarer

  • daniel säger:

    hahaha :) hollywoodfrun är på g ;) <3

    2010-07-20 | 15:42:58
  • Anonym säger:

    ja, men ser du inte hur bra jag skulle passa in där!;D

    2010-07-20 | 15:52:59
  • daniel säger:

    du = materialist

    jag = kapitalist

    är det så du menar ;)?

    2010-07-20 | 19:52:49

Kommentera inlägget här: