sandraalgotsson

bara sandra,

äntligen!

Kategori: Allmänt

YES! äntligen är min långhelg över! Är så skönt att ha den avklarad nu! Inget att rekommendera att jobba så många timmar på en och samma gång. Men kommer ju kännas skönt när lönen kommer i och försig! Nu är jag ledig tills på fredag. Lite tråkigt är det allt att jobba två helger i rad. men sen har jag många helger ledigt så det är skönt!

Jag som trodde att jag bara skulle vara hemma idag och vila upp mig, hade nog behövt det egentligen! Men inte då. Efter jobbet åkte jag och mamma och tränade bodypump. Snabbt hem och göra iordning sig för att ta bilen till ett väldigt kallt borås för att julhandla! Hittade julklapp till mamma och syster. Känns skönt att ha börjat lite med julklapparna. annars brukar jag oftast göra det precis innan julafton och det innebär mycket stress!
Hem igen, äta lite och dricka lite te sen ta på sig träningskläder för andra gången idag och ge sig av till gymmet. Tränade i gymmet en timma och sedan spinning i 45 minuter så är väldigt trött nu.

Nu ska jag duscha sen ska jag äta och sen tror jag nog att jag slocknar i soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: