sandraalgotsson

bara sandra,

helg i örebro!

Kategori: Allmänt

väntar nu på att emma och carolina ska komma och hämta upp mig och sedan maria! Ska nämligen till örebro och Theresé idag! Ska bli hur kul som helst. Har dock lite oro hur vi ska få plats med allt i bilen .. fyra tjejer vs en bil + att vi har med oss en flyttlåda till theresé.. Alla har med sig en väska och troligtbvist en hyfsat stor, täcke och kudde och jag och emma har med oss två stora madrasser! lär bli väldigt väldigt trångt. Och jag är ju faktiskt inge bra på att packa alls.. borde bli bättre. lär få lite skäll av mina kära väninnor men kan ej hjälpas, jag är som jag är.

Nej nu kan jag inte blogg mer idag och kommer nog inte kunna blogga i helgen! Men jag kommer ha en toppen helg och jag hoppas ni får det också! PUSS och SKÅL på er!:)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härligt o läsa din blogg hjärtat:)

    blir glad och varm i hjärtat<3

    kramar mamma:9

    2010-11-24 | 23:35:13

Kommentera inlägget här: