sandraalgotsson

bara sandra,

mitt i natten

Kategori: Allmänt

Nu är klockan väldigt väldigt mycket och jag ska snart sova! Har haft en super duper kväll med några kära småflickor! Känns så skönt att kunna prata om precis allting! I slutet blev vi trötta så vi kollade lite på sunes jul ! Mymys!

minus är att jag får gå och lägga mig själv utan min älskling.. Har haft några superdagar både i Uddevalla och här i Skene. Daniel har blivit firad på sin 19 årsdag och Gant klockan jag köpte till honom var mycket lyckad! Trevligt kalas med hans familj. Fredagen spenderade vi på ett tåg påväg hem till mig, båda somnade så sött!
När vi var hemma var det dags för middag med Sara och en massa härligt folk, god mat och härligt sällskap!
Har haft en riktigt bra helg! Imorgon känner jag dock för att bara vara hemma och att åka och träna! Blir nog så!

Godnatt med er !:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: