sandraalgotsson

bara sandra,

Mysjul

Kategori: Allmänt

Var ett tagsen jag skrev här insåg jag nu. Dagarna bara flyger iväg och jag har faktiskt inte haft en tanke på bloggen.  Herregud idag insåg jag att det bara är en månad kvar till julafton! Så nu ska jag mysa ordentligt! Sitter just nu och dricker julte från tjolaholmsslotts julmarknad. Var där i lördags och för er som inte har vart där kan jag verkligen rekommendera att åka dit nästa år, är hur mysigt och vackert som helst och julkänsla infaller sig väldigt fort! Var där med hela min härliga familj och mitt hjärta Daniel. Den julmarknaden och lisebergs julmarknad är mina favoriter. Liseberg ska jag spara lite på. Jag och Daniel ska dit tillsammans.
Julen har redan börjat komma till algotsson, mamma hade satt upp julstjärna i mitt fönster nu när jag kom hem från Daniel och börjat småpynta lite. Vårt hur är hur mysigt som helst just nu. Och så är det snö ute! Det kan inte bli bättre! Satt och stickade innan framför tv:n och kände mig hur mysig som helst!

Minus är dock att det är svinkallt ute och jag har ingen ordentlig vinterjacka än! Men det har jag också löst nu, klickade nämligen hem en odd molly jacka, äntligen! Hoppas den kommer snart!

Annars har det inte hänt så mycket sen sist.. Imorgon ska jag jobba och ska jobba väldigt länge. Tisdag morgon är jag helt ledig igen, har små små pauser mellan vissa arbetspass men annars är det arbete non stop som gäller nu de kommande dagarna. Ska nog gå fint :) Känns faktiskt helt okej att jobba såhär länge, har vart ledig mycket nu.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härliga bilder på en helmysig dag:)

    blir glad av att läsa din juliga blogg:)

    puss o kram mamma

    2010-11-24 | 23:37:19
  • Evelinne säger:

    tur att du har en sån snygg syster :)

    2010-12-06 | 14:13:10

Kommentera inlägget här: