sandraalgotsson

bara sandra,

ska jag?

Kategori: Allmänt

Är helt mör i hela kroppen, en fantastisk känsla! Träningsvärk är en skön känsla! Blev en timmes spinning följt av en timmes yoga! Var jättelängesen jag gjorde yoga och det var helt underbart. Så det var inte sista gången jag gjorde det. På spinningen idag satt jag och tänkte på om jag kanske ska ta steget nu och utbilda mig till instruktör i det? Har ju tänkt på det ett tag.. men vågar jag? Klarar jag det? Är jag rätt för det? Jag hoppas det! Det verkar så himla roligt och nu söker gymmet nya instruktörer och nu ligger jag här och tänker ska jag våga ska jag våga ta steget? jag vill nog tror jag nu handlar det mer om att våga, hjälp mig!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag tycker att du ska provtesta till spinningsinstruktör ;)tror att du passar som handen i handsken för det :) man måste våga <3 annars ångrar man sig o grämer sig för att man inte testa<3

    you go girl<3 love you

    2010-11-07 | 23:19:58
  • eve säger:

    Go for it girl! ;) <3

    2010-11-08 | 16:06:05

Kommentera inlägget här: