sandraalgotsson

bara sandra,

träningsvärk....

Kategori: Allmänt

Gud ! Vilken träningsvärk jag har! Var på flowing och bodycompat igår och nu imorse hängde jag med trots att jag inte trodde jag skulle  orka på bodycompat igen! Gud är helt slut nu. Ryggen gör grymt ont.. stackars mig.
Ska snart iväg och jobba, var längesen nu så ska bli kul faktiskt!
Först ska jag en sväng till lindex bara innan jobbet klockan tre!
Nu har jag bestämmt mig för att göra det, jag ska pröva för att bli spinninginstruktör! Vad har jag att förlora liksom?
Så nu får vi bara hoppas att det kommer gå vägen för mig! Är förväntans full och illamående på samma gång, tror det är en vinnande kombination! förhoppningsvist..

Helgen kommer bli grym för den delen också! Imorgon åker nämligen jag, carolina, maria och emma och hälsar på våran lilla tess i örebro! Kommer bli en super helg!!:)

Nej dags att bege sig!

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: