sandraalgotsson

bara sandra,

tant jävel

Kategori: Allmänt

Jobbet för denna veckan är avklard, känns väldigt skönt att kunna säga så på en tisdag förmiddag! Men byte ju bort min helg så är därför jag blir lång ledig. Sista helgen i november är dock inget att leka med.. men det är långt kvar!
Nu ligger jag och vilar lite, sov ju på jobbet och hade jätte svårt för att somna.. låg i flera timmar utan att kunna slappna av och somna så är lite trött nu. Tur att jag och mamma ska åka till borås och mormor och glenn idag. Då vilar man upp sig och laddar batterierna!
Har ju tränat nu på morgonen med och det bidrar ju till att man blir lite extra trött! Blev bodypump!

Nu ska jag kolla på gossip girl innan mat och färd till mormor !

Syrran ska på maskerad fest ikväll, kolla så snygg hon kommer vara!!


HAHAHAHAHAH

Kommentarer

  • söstra säger:

    ha ha ha . NUMMER??

    2010-11-02 | 12:48:44
  • Mamma säger:

    Det blev ju helt klockrent med detta kittet :))

    pussilipuss<3<3<3<3

    2010-11-02 | 13:29:27
  • Moster säger:

    hahaha underbart

    2010-11-02 | 19:39:30

Kommentera inlägget här: