sandraalgotsson

bara sandra,

Vintertid

Kategori: Allmänt

Första november är här och vintertid är inställd! Nu är det verkligen vinter! Min helg har varit riktigt härlig! Lördagen börjades med ett väldigt spinningpass med ett par söndriga spinningbyxor.. typiskt!
Sen åkte jag till Göteborg med min kära sara! var riktigt mysigt, var inne i massa mysiga butiker, bland annat den butiken som jag fick present kort från Sara! Casa heter den. Hittade en fin necesär och en krok. hittade också en ruggigt snygg kavaj från MQ ! En militär grön som kommer användas flitigt! Efter det var det bara att hoppa in i duschen och göra sig redo för utgång. Åkte till Marias pojkvän Oscar för förfest och sedan vidare till kinna hotell! Blev en mycket lyckad kväll!
Söndagen gick jag upp klockan åtta! enligt vintertid då alltså.. galet efter en natts festande. Söndagen skulle egentligen spenderas hos Mormor och Glenn, men mamma var sugen på ullared så det blev det. Jag, mamma och pappa åkte dit i tron om att det inte skulle vara så mycket folk, men jo! det var det.. helt sjukt mycket folk och jag tappade bort både mamma och pappa ett antal gånger! Jag brukar gilla ullared men igår var det inte kul.. Hittade lite ändå men skulle nog kunna hittat mer om jag hade kommit fram vill säga.. men jag är nöjd ändå !
Kvällen spenderades hemma med min underbara familj, fika och tvmys!
Nu är det måndag och jag ska jobba klockan tre. ska faktiskt bli lite kul, har inte jobbat så mycket nu det senaste.
Men innan jobbet ska jag hinna med att träffa Carolina! :) Ska bli mysmys!
Imorgon hoppas jag att jag och mamma åker till Mormor och Glenn en sväng sen ska jag till Uddevalla och till min älskling! 

Ha en bra första November!
Bästa mormor! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: