sandraalgotsson

bara sandra,

ännu en gång!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag verkligen ta tag i mitt bloggande igen! Det var ju kul i sommars så det måste ju alltså betyda att det är kul att blogg nu också? Jag ger det ett försök till!

Torsdag idag och jag är ledig, Eller gick av vid halv nio imorse. Begav mig direkt till gymmet, först på plats vilket betyde att jag kunde ta min favoritplats i salen idag. Jag hann också plocka fram alla vikter och dylikt till både mig, mamma och mammas jobbakompis Mia. En timmes svettig bodypump pass där jag faktiskt la på ett kilo på både rygg och triceps! lite stolt över mig själv är jag. Efter det åkte jag och mamma direkt hem, hon skulle till göteborg med mia och för en stund var jag sugen att följa med. Men så kom min kära vän latmasken fram och jag skyllde/skyller på att jag redan jobbat 25 timmar denna veckan och att jag ska jobba hela helgen. Så jag stannade hemma och kollade på vänner, såg sista avsnittet i dag och tårarna rann. Funderar på att snart börja om från början igen! Men jag bestämmde att det får vänta lite så istället kollar jag på Gossip Girl. Ja idag är jag lite lat men det kompenserar jag med att träna både bodybalance och spinning ikväll, och ja mina kära vänner jag behöver lite hjälp... höhö tränar som en galning men det är så fantastisk kul och jag rekommenderar verkligen alla som sitter där hemma och tänker, ne träning är inget för mig! JO det är det! Gå till ett gym eller vad som helst med en kompis och ni kommer få en uppenbarelse!
Ibland kan till och med jag tycka det är lite mottigt att gå och träna men då tänker jag på alla de gånger man har fått den underbara känslan efteråt och under passet. Som i tisdags på Step up i mitten av passet fick jag en sån endorfinkick så jag bara log och skrattade åt mig själv och det kändes underbart! Så ska det kännas när man tränar! Det är nog den största anledningen till att jag tränar så mycket som jag gör!

Oj långt inlägg om ett av mina största intressen!
Och jag hoppas verkligen att min kära Carolina blir glad när hon ser att jag har uppdaterart!

Sandra

Kommentarer

  • MATHILDA NILSSON säger:

    WOHO!

    2010-10-07 | 15:32:59
    Bloggadress: http://bloodysunday.devote.se
  • carolina säger:

    ja välkommen tillbaka min älskade!

    2010-10-07 | 21:27:08

Kommentera inlägget här: