sandraalgotsson

bara sandra,

fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Jag gillar hemmakvällar, speciellt fredagar. Det är precis som när man var liten, man äter något lite extra gott, idag blev det färska räkor! Efter det sätter man sig i soffan och bara myser med familjen, lite IDOL att vila ögonen på. Sitter och prata och myser. Ja jag gillar det!

Blev faktiskt ett bodybalance pass idag på kvällen, mamma hängde med på impuls! Det gillar jag! Riktigt härligt att ge kroppen lite nya energi! Imorgon blir det nog spinning innan jag och mina kära Sara beger oss till Göteborg! Vi ska kolla i en inredningsbutik som tydligen skulle vara så mycket mig! låter riktigt bra i mina öron! Sara gav mig ett presentkort därifrån när jag fyllde år så något ska jag nog kunna hitta! Tänkte ju kollat på en födelsedagpresent till Daniel också, men det har jag redan fixat idag så det behöver jag inte, men kanske kan börja kolla på en julklapp istället, ja vi får se. blir förmodligen något till mig själv skulle jag tro! :)

Vet ni vad?! Jag ska lära mig sticka! Ja på riktigt! Har faktiskt velat kunna det ett bra tag men aldrig tatt mig tiden att lära mig. Men nu jäklar! Jag och mamma köpte garn idag och planerar att vi ska åka till mormor på söndag där jag ska lära mig sticka! Tänkte börja med en halsduk sen får vi se vart det bär av. Jag skulle vilja sticka en sån där "pippi" tröja men känns som det är lite väl ambiöst såhär i början. Mormor kanske kan?!:)

Nej nu ska jag nog sova snart, är ju en dag imorgon också!
Godnatt!



Älskar dig superduper mycket!

 

Kommentarer

  • <3 säger:

    älskar dig =)

    2010-11-01 | 16:56:41

Kommentera inlägget här: