sandraalgotsson

bara sandra,

härliga lediga onsdag!

Kategori: Allmänt

gud vad härligt det är att vara ledig! är ledig till nästa torsdag förutom mötet imorgon.
men tror nog att jag ska orka med det.
Har annars haft en härlig dag, slutade jobbet vid halv tio och åkte hem.
Såg då att moster hade ringt så jag ringde upp. Hon sa att om jag vill så finns det en massagetid nu
hos massören som "jobbar" för marksassistans på onsdagar och absolut ville jag ha den!
det var jätteskönt, precis det jag behövde efter några hektiska veckor med mycket jobb och massa skoj!
Vid ett tiden kom Lovisa hem till mig med sallad, blommor och en present! hade det jättemysigt,
vi har en hel del att ta igen, sällan vi ses men det är sköna är precis som vi sågs igår
när vi ses igen, då förstår man att man är riktiga kompisar! Tack för idag gumman!
Nu ska jag snart iväg och träna, vet inte riktigt vad men något blir det nog!

Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: