sandraalgotsson

bara sandra,

hem ljuva hem

Kategori: Allmänt

är nu hemma i skene igen efter några dagar hos min älskling i uddevalla! Har varit jättemysigt och vi har gjort en massa mysigt! I lördags när jag kom gjorde vi egen sushi och den åt vi med endast ljus tända, var grymt gott och sushi är liksom våran grej och det är alltid lite extra kul när man gjort den själva.  I söndags tränade vi daniels mördarträningspass.. nästan tre timmar långt och det är verkligen träning för hela kroppen och jag blev verkligen jättetrött! Vi var ensamma hos daniel både lördag och söndag och halva måndagen vilket var väldigt mysigt och vi bara myste hela tiden. JAg har faktiskt kollat på hela sagan om ringen trilogin !!  JAG!? och måste faktiskt erkänna att de var bra! riktigt bra! lite långa kanske ibland men annars bra!

Nu är jag hemma igen, alltid skönt att komma hem, men saknar daniel!
Just nu sitter vi och kollar på bonde söker fru, och bara myser. Nu ska jag snart göra lite glögg och äta clementin! Julkänsla! Gud vad jag älskar julen, det bästa som finns.
Imorgon väntas det jobb! har inte jobbat sen förra tisdagen! alltid skönt att vara lång ledig!
Nej nu ska jag kolla på tv med min härliga familj och min glögg!!

Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: