sandraalgotsson

bara sandra,

jultid!

Kategori: Allmänt

Oh ja! Nu är det snart jul igen och jag är superduper lycklig! Det är det bästa som finns! jag bara älskar julen och mår gott i flera måndader före och efter! Tog mig precis ett härligt bad och lyssnade på julsånger! Och det gör jag än! Just nu spelar "So this is Christmas" med Celine Dion, en klar favorit bland annat! Vissa människor får ängest och panik över att julen snart är här, men inte jag! Kan knappt bärga mig! Har redan börjat kolla på en massa gamla julkalenderar! Som Albert och Hertbert, Mysteriet på Greveholm, Sunes Jul m.m.
Jag blir verkligen som ett lite barn igen när julen närmar sig! Men det är så härligt! Önskar att jag kunde vara ledig hela december månad och bara njuta varje dag av julens härligheter! tyvärr går inte det.. men är mer ledig nu än jag vart på många år! så nu ska det verkligen njutas!

Nej nu får jag göra iordning mig! Fika med Ida står härnest på scheamt! Mysmys!

God Jul på er !:)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härligt Sandra!! Ja Julen är den bästa högtiden särskilt allt pyssel före:)))

    Albert & Herberts julkalender slår alla kalendrar genom tiderna :) klart bäst :))

    puss o kram mammsen

    2010-10-29 | 12:23:55
  • Anonym säger:

    Du är så ducktig min .Älskade Sandra ,Jag hoppas ni kommer till mormor &Glenn jag lägtar oxå .du är mitt allt kram

    2010-10-30 | 00:40:41

Kommentera inlägget här: