sandraalgotsson

bara sandra,

morgonträning!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag älskar morgon träning! är så skönt att komma upp i tid och åka och träna! Då behöver man inte ha dåligt samvete om man inte skulle kunna träna på kvällen. För då har man ändå redan tränat på morgonen ! Klockan är tio i elva och jag är färdig tränad och klar! Hur skönt är inte det? Mamma var såklart med ! =)

Nu har jag druckit lite te, ätit en banan och lite yougurt. Hittade ett recept i tidningen blossom om laxlasange med spenat och fårost så ska nog laga det till lunch till familjen idag! Lät hur gott som helst! nyttigt också!

Nu sitter jag i sängen och funderar om jag ska ge mig ut på en promenad, det lockar inte så just nu men det är ju så skönt när man väl kommit ut.. Om jag måste handla något till lunchen så gör jag det! En deal med mig själv!

Vid tre tiden kör mammsen mig till mitt jobb där jag ska vara tills imorgonbittig. slutar vid åtta, halv nio sen hämtar mamma mig och åker till gymmet där vi ska köra ett svettigt flowing pass! Underbart!

Sandra



Bild från tunisien! hade gärna åkt på en resa med min älskling NU!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Härligt gumman!! ja nu är träningen gjord o vi är mätta o belåtna :) tusen tack för den goda lunchen<3<3<3

    kramkram mammsen

    2010-10-28 | 14:06:56
  • Anonym säger:

    2010-10-28 | 14:07:51
  • Theresé säger:

    när det gäller träning, utan tvekan, du är min förebild!

    2010-10-29 | 19:49:44

Kommentera inlägget här: