sandraalgotsson

bara sandra,

superdagar!

Kategori: Allmänt

bodybalancen var helt fantastisk som väntat! Känns riktigt skönt nu. Det är verkligen en riktigt bra träningsform och på lördagmorgon blir det nog ett pass igen innan jag åker till min älskling! Där ska jag vara fram till onsdag tror jag ! ska bli helt super. vi ska göra en massa mysigt, bio och resturangbesök! ska också försöka hitta en höst/vinter jacka nu känner att det behövs nu när det börjar bli så himla kallt ute!  Blir nog lite träning på "hans" gym. får hålla mig på gymmet där med honom med det är faktiskt väldigt kul att träna med honom på gymmet. Annars är det inget för mig att göra det.
Men först ska fredagen komma och gå. Och tänkte börja den med ett flowingpass på morgonen om jag orkar ta mig upp ur min stora varma säng! Men brukar gå lite bättre när Daniel inte är här, är svårare att lämna den när man ligget jämte.  Om jag nu tränar imorgon så följs det av storhandling till kvällen men mamma, ska nämligen ha tjejkväll här imorgon! Ska bli riktigt mysigt att träffa alla, äta gott och bara mysa! Underbart!

Nej nu är det dags att ringa hjärtat mitt innan jag ska sova!

Sandra


Kommentarer

  • caaar säger:

    världens finaste vecka med världens bästa!

    2010-10-21 | 21:50:55

Kommentera inlägget här: