sandraalgotsson

bara sandra,

tisdag

Kategori: Allmänt

Nu har man fyllt år! är 19 år och 2 dagar. nu börjar man verkligen bli "vuxen" !
hade en mycket bra födelsedag och fick en massa fina saker, Odd molly tröja, tomas sabo smycken, pandora smycken, pengar, vinglas, presentkort och en massa annat fint!

Idag är det tisdag och min kära moster fyller 41 år ! grattis på dig!
idag har jag hunnit jobba klart mitt första arbetspass denna veckan och tränat bodypump nu på morgonen. Vid tretiden ska jag iväg igen till jobbet för att jobba mitt andra pass och sista pass för denna veckan! skönt att vara lite långledig sen!  just nu sitter jag i soffan i källan och har min älskade katt bamse jämte mig, vi ligger och kollar på julkalendern Albert och Herbert! en riktigt favorit här hos algotsson!
Nej nu ska jag vila för snart måste jag upp och städa rummet! suck!

Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: