sandraalgotsson

bara sandra,

torsdag

Kategori: Allmänt

gud jag älskar lediga dagar! sov till halv tio idag, riktigt skönt. tänkte först gått en morgonpromenad, men såg att det var 7 minus ute! och så har jag en förkyldning i kroppen. Så jag tänkte om. Vid tolv åkte jag och mamma till kinna för lite ärenden och vid ett tiden var jag på marksassistans för möte. Hoppas nu bara att jag kan få bytt min helg den femte och sjätte november, för det första fyller daniel år den fjärde november så vill slippa att åka ifrån honom, på fredagen är det klass fest och på lördagen har jag blivit bjuden på hallowen fest! Typiskt att allt ska vara då när jag jobbar, när det äntligen händer något! Får hålla tummarna för att det blir bra!

Klockan är nu fyra ungefär och vid halv sex ska jag och mamma iväg och träna bodybalance! Ska bli riktigt härligt behöver stärcka ut kroppen och få lite ro inom mig! Har varit mycket nu det senaste och då brukar ett bodybalance pass hjälp! Det är fantastiskt vad träning gör!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: