sandraalgotsson

bara sandra,

10 saker om mig;)

Kategori: Allmänt

Får väl lyssna på Wictoria och göra en lista på tio saker ni inte visste om mig. Kan bli en kul utmaning för mig själv också! Kanske kommer jag på något jag själv inte visste!;)


  • Jag har omkring femtio klänningar i min gaderob, ej räknat men skulle jag chansa så hamnar jag någonstans där. Har nog ett lite shoppingberoende. Känner mig lite lyckligare med en shoppingpåse i handen.
  • Älskar inredning hur mycket som helst och längtar tills jag själv kan få inreda min egen lägenhet/hus!
  • Badar ungefär fem gånger i veckan. Älskar det! Ett stort badkar kommer bli en självklar investering när jag köper hus!
  • Jag jämför mig väldigt mycket med andra, speciellt när jag tränar .. ingen bra vanna alls!
  • Älskar julen! skulle kunna tänka mig att vara ledig hela december och bara mysa!
  • Är extermt svag för smågodis kan äta hur mycket som helst ..
  • Skulle verkligen vilja vara ekonomiskt oberoende! Tror det skulle ha passat mig utmärkt!
  • Vill jättegärna ha en hund men min gamle katt tillåter inga andra djur i huset. Så får vackert vänta tills jag har flyttat.
  • Är en riktigt lyxare. Älskar lyxig mat, lyxiga produkter och kläder!
  • Så fort jag kommer hem från jobbet eller dylikt hoppar jag i mina myskläder en stund och bara myser!

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Haha! Jag tycker det är superkul :)

    2011-04-19 | 16:51:47
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/
  • evelinne säger:

    vi är rätt lika! ;)

    2011-04-19 | 17:18:10

Kommentera inlägget här: