sandraalgotsson

bara sandra,

bajs dag

Kategori: Allmänt

Blir ingen tripp till mormor idag för min del. Är mensig trött och känner mig tjock! Bättre att åka en annan dag när man är piggare! :)
Kanske åker imorgon istället! Provade tusen olika kläder kändes det som och det ena var värre än det andra så ligger starkt och funderar på att åka och träna min kropp. Känner mig plumsig och trivs inte alls idag. Är väl tjejveckans fel antar jag..

Så frustrerande att man ska behöva känna såhär vill också alltid vara nöjd men är väldigt sällan nuförtiden. Är jag inte tjock så är jag blek inte blek är håret fult. Åh idag är ingen bra dag för fröken algotsson

over and out ....

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Bra kämpat och bort med dumma tankar, tips: läs blondinbellas egoboost :)

    2011-04-06 | 19:18:33
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: