sandraalgotsson

bara sandra,

batteri laddning!

Kategori: Allmänt

LEDIG!

Nu har jag jobbat klar för denna helgen! Hur skönt som helst! Kom hem lite efter tolv idag och har tagit det lugnt och laddat om mina batterier! har legat ute i solen, somnade faktiskt en stund till och med ! Ätit lite grillat med pappsen! Starkt var det men mycket gott ! Nu ligger jag inne lite. Känner mig fortfarande lite sleten!
Ska nog ut på en promenad snart med Lovisa :)

Ikväll kommer äntligen min älskling! Var över en vecka sen jag träffade honom nu och det märks ! saknar honom jättemycket. Men vid sju ikväll så kommer han!  Blir nog lugnt ikväll som det ser ut nu. Men man vet aldrig! Imorgon blir det iallafall träning! Ska bli underbart. Daniel och jag pratade om att åka upp till sjön imorgon gå en promenad och ta med lite fika och vem vet kanske årets första dopp? Ja vi får helt enkelt se! Nu ska jag vila lite sen ska jag smsa lovisa angående promenaden!

Hörs kanske senare! :)

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Glad påsk du med :) gott att du jobbat klart :) ses imorgon på gymet antar jag :)

    2011-04-24 | 17:06:34
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: