sandraalgotsson

bara sandra,

Bra val tjejen!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart sova. Kommer bli jobbigt utan min älskling men får försöka ändå! imorgon ska jag träna bodypump med mamma på morgonen! känns väldigt skönt att kunna träna på morgonen igen. kunde inte det innan eftersom jag jobbade på parskolan. Har vart ifrån  det jobbet några dagarna nu och jag kännr att jag har gjort det rätta valet. Nu kan jag träffa min älskling mer, min familj och vänner! Kan också träna mycket mer och det känns hur skönt som helst. Det är livskvalite för mig. Jag ska försöka att göra så mycket som möjligt som jag blir glad av nu framöver! Jobbet är faktiskt inte det viktigaste. Klart det är viktigt med ett jobb och att man gör ett bra jobb. Men när jag jobbad så mycket som jag gjorde blev både jag och andra lidande och då är det inte värt det längre. så känns skönt att jag redan nu kan säga att jag gjort rätt val!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: