sandraalgotsson

bara sandra,

det snurrar i min skalle.

Kategori: Allmänt

så nu var det jobbiga gjort. Det som jag har haft ont i magen för hela helgen. Jag sa upp mig idag från Parkskolan. Känns både skönt och tråkigt på samma gång. Känner att jag har jobbat allt för mycket och att jag tappat mig själv och det som är viktigt på vägen. Jobbar denna veckan ut sen så blir jag vikare. Hoppas att de kommer ringa ibland iallafall för kommer verkligen att sakna barnen och personalen. Men känns skönt att ha en val möjlighet att säga nej jag kan inte. Jag hoppas det kommer bli bra för alla parter!

Nu har jag varit iväg på ett möte med mitt andra jobb som personlig assistent. Pratade om semestrar suck jobbigt at få det att gå ihop. Hoppas verkligen vi kan komma på något bra! Jag ska ta så mycket jag kan åt mina arbetskamrater och jag hoppas de gör detsamma för mig ! :)

Idag blir det ingen träning bara cykel fram och tillbaka från mötet. Hinner inte då jag om ciruks en timme blir upphämtad av min moster för att åka till Borås för att äta på Thai silk med mina arbetskamrater! Kommer bli himlans trevligt! Kommer nog inte hem i tid för att träna heller. OCh har haft fullt upp hela dagen! Imorgon däremot blir det dubbelpass och gärna en promenad!

Nu ska jag fräscha upp mig lite innan hon kommer!

Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här: