sandraalgotsson

bara sandra,

Det som är viktigt!

Kategori: Allmänt

Ligger i min säng just nu nybadad och har passat på att raka mina ben! Så nu ligger jag och känner mig extra fräsch och ren! Blev träning idag igen både spinning och bodypump samt solning! snacka om att det var kämpigt men jag klara det och känner mig lite stolt över mig själv idag! Solningen börjar också ge lite resultat och känner mig lite härligt brun!
Hade en härlig lunch med bästa Carolina idag också, satt bara och snacka om allt känns skönt att ha någon som känner som en själv! du är super caar! :)
Fick tillbaka min skattedeklaration igår och cirkus 13 000 kronor rikare! känns väldigt rätt faktiskt !:)

Imorgon åker jag till min älskling! Gud vad jag saknar honom helt galet var över en vecka sen jag träffa honom nu! Känner mig tom utan honom vet inte exakt hur länge jag stannar eller om vi åker till mig får se. Är ledig till nästa torsdag nu känns helt underbart. ska verkligen njuta!
ska dock jobba mina sista tre timmar imorgon på skolan känns lite vemodigt. Både skönt och jobbigt på samma gång. Men tror detta är det som blir bäst i slutet! Kommer ha mer tid till mig själv, min älskling, min familj och vänner och det är som är det viktigaste jag har!

Nu har jag fått skriva av mig lite !
Ha en fortsatt fin kväll !

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det ska bli jättehärligt och komma iväg hela familjen på en skön semester :)

    Det kommer att bli jättebra nu när du blir lite mer ledig gumman :)

    älskar dig:)

    kram mamma

    2011-04-07 | 21:46:50
  • Mamma säger:

    Det ska bli jättehärligt och komma iväg hela familjen på en skön semester :)

    Det kommer att bli jättebra nu när du blir lite mer ledig gumman :)

    älskar dig:)

    kram mamma

    2011-04-07 | 21:47:33

Kommentera inlägget här: