sandraalgotsson

bara sandra,

härliga vår!

Kategori: Allmänt

Gud vilken underbar dag! Helt ljuvligt ute! Känns mer eller mindre som sommar! Fantastiskt! efter jobbet idag åt jag en god frukost med jordgubbar, kesella och en nybackad fralle med ost, skinka och tomat och gurkar! Hur gott som helst. Eftet det gick jag ner i källaren hängde upp tvätten och såg att strykkorgen var överfull. Så tog mig i kragen och strök mina kläder och det var en hel del. Men nu har jag massa fina och strukna kläder! Härligt!
Lagom när jag var färdig hade solen kommit fram och bestämmde mig för att ta en promenad, syrran hängde med en bit men kände sig inte riktigt bekväm i kläderna (lat).. så hon tog en genväg hem igen. Men jag var ute i över en timme helt underbart! Hemma igen var det lunch, pappa fiskade igår så blev riktigt färsk lax och sås och sallad ! mums!
efter maten joina jag syrran ute i solen bok och musik och jordgubbar med grädde och träninig sysselsatte vi oss med i solgaset! Mamma låg med oss en stund! Vår underbara katt Bamse kom också speciellt när det fanns grädde!
Nje nu ska jag duscha av mig lite.
Bjuder på lite vårkänslor!


Kommentarer

  • sis säger:

    jag är inte lat, det var kläderna som var fel!! ;) Härlig dag idag !!! :D puss på dig

    2011-04-18 | 21:53:04

Kommentera inlägget här: