sandraalgotsson

bara sandra,

ibland får man vara lat!

Kategori: Allmänt

Men vart tog min enerig vägen?! Gud ligger fortfarande i min säng och kollar serier! Har fastnat för Glee nu den är riktigt töntig egentligen men väldigt söt på något vis också!

Klockan är halv tolv och jag har inte gjort något vettigt än idag. Kan det kanske vara vädret som gör det? Eller så är jag bara lite extra "lat" idag!

Har lite planer för dagen iallafall, klockan fyra ska jag på möte på marksassistans för att försöka reda ut vårt semesterdilemma! Hoppas verkligen det går att ordna idag och att vi har vikarie! Efter jag är klar där ska jag och kanske syrran åka till mormor i Borås och spendera natten! Ska bli så mysigt! Var ett tagsen jag var där nu så ser jag verkligen framemot! Bara få ligga och mysa, äta lite god mat och titta på någon bra film! Härlig onsdag kväll jag har att se framemot!

Får se lite vad jag gör fram till det. Ska väl tvinga mig ut på en promenad! Är ju skönt när det väl är gjort! Ska kanske ut och gå med Nathalie så får vi om det blir av :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: