sandraalgotsson

bara sandra,

liten semester!

Kategori: Allmänt

hallå!

Nu är jag hemma igen efter några underbara dagar hos min älskling! Har haft det riktigt skönt! Har solat, vart ute och gått, tränat två pass på hans gym. Gjort slingor i mitt hår, vart ute i uddevalla och träffat några härliga människor! slappat framför tv. Vart ute och gått ännu mer. Ätit sushi! shoppat på torp ! :) Myst! Badat bubbelbad och lekt med en lite söt valp. Grillat för första gången med daniel föräldrar. Myst ännu mer.
Har verkligen haft några superdagar och längtar tills vi ska flytta ihop ännu mer  nu! Du är bäst daniel!

Nu är jag hemma igen för lite träning, jobb och möte imorgon. På fredag åker jag och Daniel på spa! ska bli så himla härligt ! Tycker verkligen min älskling förtjänar det. du är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: