sandraalgotsson

bara sandra,

livet leker

Kategori: Allmänt

Nu har min älskling åkt hem igen. Saknar honom redan! Kommer bli tomt att sova själv i natt!
Har vart och tränat spinning nu ikväll, 45 minuter stenhård träning! Och inte nog med det gick jag både dit och hem idag! kommer ha grym träningsvärk imorgon! Tränade hela kroppen igår på gymmet med så får vara glad om jag kan komma ur sängen imorgon! Ska till ungdomsmottagningen vid nio, tar nog cykeln dit. Sen tänkte jag ta mig en sväng till kinna och kolla lite i affärerna! Kanske hitta något jag kan ha med mig till Rom! :)
Börja jobba klockan tre imorgon och slutar tre på fredag sen har jag lite semster! Ska bli hur härligt som helst!

Fredagen blir lugn lite träning och sen bara vara hemma med familjen!
Lördagen kommer bli spinning på morgonen hoppas jag ! Sen vid fyra åker jag och Nathalie ner till varberg! Ska bli riktigt kul att umgås lite med tjejorna! Hoppas på fint väder bara! Har ju vart helt underbart i några dagarna nu så hoppas det håller i sig!
På söndag kommer min älskling igen och på måndag åker vi till Italien! Har väldigt mycket att se framemot just nu så nu ska jag bara njuta!


Just idag mår jag bra, just idag är jag stark !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: