sandraalgotsson

bara sandra,

Påsken kommer tidigt här!

Kategori: Allmänt

Har precis vart ute på en snabb promenad på 30 minuter. Blev ingen i morse eftersom jag åkte med Mamma och storhandlade istället! Påskhandlade lite. Vi ska ha lite påsk här hemma idag eftersom både jag och mamma ska jobba mestadels av påsken! Så blir lite ägghalvor, lax och omelett sen! Mums.

Men innan vi ska äta det så ska jag, syrran och mamma på 45 minuter spinning! Hur ska jag orka!?
Aja är ju Maria som har passet så hon kommer nog få mig att kämpa kan jag tro!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja vi tjuvstarta Påsken lite :) underbart med lite ägg halvor o omelett ,prinskorv o janson o olika siller.... nu sover vi säkert gott efter all träning som vi redan hunnit med denna vecka<3

    älskar dig min gullunge<3

    2011-04-20 | 00:09:31

Kommentera inlägget här: