sandraalgotsson

bara sandra,

påskhelgen.

Kategori: Allmänt

Gud vilket underbart väder vi har då! Helt fantastiskt! Sitter just nu ute i solen och det är sjukt varmt! känns nästan som sommar varmt!

Har varit väldigt redig idag, Var på spinning nu på förmiddagen! 45 minuters stenhårt pass helt ljuvligt ! Körde rodd i tio minuter före det och igår körde jag igenom hela kroppen på gymmet.
Känns ändå helt okej att gå på jobbet nu i eftermiddag. Har vart inställd på det länge så bara att göra! Men har tre timmar innan jag börjar. Så ska sola en stund, packa min väska, göra iordning mig och äta grillat med pappa och syrran. sen väntar jobb!

Hoppas ni får en fantastisk påskhelg allesammans! och tänk lite på mig som jobbar och sliter ;)

Glad påsk!

Kommentarer

  • syster säger:

    du är så duktig syrran :) ska tänka på dig i helgen hur du jobbar och sliter!!

    2011-04-22 | 14:57:38

Kommentera inlägget här: