sandraalgotsson

bara sandra,

redan torsdag?

Kategori: Allmänt

Torsdag idag, vad hände med denna veckan egentligen? aja började dagen med frukost och sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till gymmet för ett härligt bodypump pass! Jättejobbigt men gud så skönt! Nu har jag duschat och håller på att göra iordning mig och packa för möte och jobb i eftermiddag! Ska faktiskt bli lite kul att jobba, var ju ett tagsen nu! Men först är det möte klockan ett hoppas att vi kan lösa semestrarna nu! Iallafall en del! Vill verkligen ha fyra veckor på rad så hoppas hoppas!
Vid tre börjar jag jobba idag och slutar imorgon klockan halv nio. Sen tar jag bussen till Göteborg vid tolv och där hämtar min älskling mig för en helg i stenungsundsbaden! Ska bli så härligt att få skämma bort sig lite! Det är vi värda båda två!

nej nu får jag skynda mig! Klockan går!
Ha en fin torsdag!
Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: