sandraalgotsson

bara sandra,

skämma bort mig!

Kategori: Allmänt

Är hemkommen från jobbet nu precis! Var helt okej att jobba och det gick ganska snabbt. Var ju på möte igår med vilket inte gick lika bra. Får inte ihop semestern! Så vi får nog börja tänka om allihopa och flytta fram eller bak vår semester! Har iallafall semester vecka 29 för då åker vi ju till Cypern hela familjen! Ska bli så härligt!

Men är ett tag kvar, idag ska ju faktikst jag och min älskling på Spa! Helt undebart ska det bli. Åker runt tolv så ska snart ta mig en dusch och börja packa lite. Kommer hem imorgon igen så idag ska jag verkligen njuta! Imorgon kväll blir det lite födelsedagsfirande för Sara ! ska bli riktigt trevligt ! jobbar på söndag så det blir väldigt lugnt för mig.

Gud har inte kört spinning på över en vecka nu!! Saknar det något enormt men på måndag då jäklar! Vissa veckor är det ju så. Man hinner inte göra allt som man vill hinna med. Men nästa vecka ska jag verkligen träna skiten ur mig! Har i och försig blivit ganska mycket träning denna veckan med men inte som jag brukar träna! Men det tar jag snart igen!

Nu får jag skynda mig lite !
Ha en undebar fredag!
Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: