sandraalgotsson

bara sandra,

Klänningar <3

Kategori: Allmänt

Fick hem min klänning som jag vann från tradera! Jättefin och supernöjd! Hoppas jag får ett tillefälle att använda den snart. Odd molly är den från mitt favorit märke! Vann ännu en klänning idag, opps! Men kommer nog bli superfin i sommar! gud vad jag längtar nu är trött på det här gråa och trista vädret. Känner sig grå och trist då också ju. Hoppas på fint väder nu när jag ska till min älskling i helgen!

Jag och mamma var på spinning innan ikväll! Gud vad jobbigt det var idag! Kändes som det var första gången jag körde spinning men det var det icke. hoppas det blir bättre nästa träningspass! Nu sitter vi och kollar på desperates housewifes! Riktigt tisdags mys! Imorgon åker jag till min mormor för att bara mys! ska bli härligt!

Hoppas ni får en fin kväll !:)



Här är min nya älskling!

Älskar klänningar så den lär bli använd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: