sandraalgotsson

bara sandra,

Härligt och jobbigt på samma gång!

Kategori: Allmänt

Nu var det gjort sista dagen på parkskolan. Har sagt hej då till mina underbara barn och arbetskompisar. Känns väldigt konstigt just nu. jag bjöd barnen på glass idag och berättade att jag inte kommer jobba hos dem mer. Iallafall inte som ordinarie kanske som vikare någon gång. De blev lessna och vissa började till och med att gråta .. jag blev tårögd jag med. Fick säkert 1000 kramar idag från allihopa. Visste inte att jag hade gjort ett sånt stort intryck som jag tydligen gjort. Fick massa fina teckningar av dem också som jag kommer att spara! Som ett fint minne. Alla mina 28 barn har en plats i mitt hjärta! Och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dem!
Sitter och tänker lite på hur jobbigt det faktiskt var men måste tänka att detta är det bästa för min egen del! Jag behöver få vila lite och inte jobba så mycket.
Men kommer sakna dem !

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Å, det visste jag inte. Är säker på att du fattar rätt beslut. Du gör stort intryck hos alla vänner. :)

    2011-04-09 | 10:20:35

Kommentera inlägget här: