sandraalgotsson

bara sandra,

vår hos mormor!

Kategori: Allmänt

Jag och syrran var ju hos mormor och Glenn idag och hade det riktigt mysigt!
Åt en massa god mat och pratade om allt möjligt och kollade på tv och hade det mysigt! passade på att sova lite längre idag med. Sov till halv tio riktigt skönt! Men har känt mig ganska slö hela dagen idag för det.
Var hos dem till halv fyra tiden idag. Åt god mat idag med och bara hade det gott! Jag och syrran tog lite kort i deras fina trädgård! SÅ fint med alla vitsippor och påskliljor! Nu är verkligen våren här!

Några härliga bilder!







Kommentarer

  • evelinne säger:

    jättemysigt!! :) vi får åka till dom snart igen! puss

    2011-04-22 | 14:53:59
  • ros-marie johansson säger:

    Så vackra kort .Min älskade Sandra .Det va så roligt att ni var här .Jag hoppas ni kommer snart igen kramar mormor <3<3<3<3

    2011-04-29 | 23:36:42

Kommentera inlägget här: