sandraalgotsson

bara sandra,

viktigt med mål

Kategori: Allmänt

Gud är helt slut nu! Har jobbat ett dygn gick av klockan tre idag och började tre igår och det känns nu kan jag säga. är helt seg i kolan! Men nu är jag ledig till den 9 maj! Känns riktigt härligt!
Firade min ledighet idag med ett riktigt jobbigt spinningpass! Jag och mamma körde järnet! Mycket härligt! Var inte alls sugen innan passet kände mig inte i form men gick riktigt bra och nu känns helt super! Ska väga mig på söndag innan jag beger mig till Italien på måndag och hoppas att jag ska se lite resultat iallafall. För har verkligen varit duktig nu! Har minskat mina portioner väldigt för att minska magsäcken och matsuget. Det märks för är väldigt trött i huvudet. Jag har inte riktigt vant mig än. Men det är det värt! Äter inga kolhydrater mer än lite granna på morgonen. Får hoppas jag kan hålla detta! Vill verkligen gå ner lite i vikt och jag ska klara det !

Ikväll ska jag annars bara ta det lugnt tänkte jag. Bara vara hemma och ha det gott. Lägga mig ganska tidigt för ska på spinning imorgon ! Lördagen kommer spenderas i varberg med härliga tjejer! Ska bli riktigt roligt. Var längesen jag var ute så ska bli riktigt roligt. Men ska ta det ganska lugnt med drickan för känns tråkigt att förstöra min träning!
På söndag blir det kanske träning beroende på hur jag mår och hur sent det blir! Daniel kommer iallafall ! Ska packa och fixa inför måndagen med nu i helgen! För på måndag åker vi! Kan knappt tro det är sant men ska bli så mysigt och så roligt! helt fantastiskt! Romantiskt om inte annat och det bästa är att jag åker med min älskling!

Nu ska jag kolla lite på tv. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: