sandraalgotsson

bara sandra,

det är dags för fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Har precis kommit ur duschen smörjt in mig och tagit på mig sköna kläder! det är det allra bästa med att vara hemma en fredag. Först styrka och spinning sen dusch och snart väntar god mat! Fyllda papriker blir det idag! Mums!
Daniel åkte hem idag, han behövde plugga och bli frisk.. Saknar honom dock. Mår alltid bäst när han är här. Får hoppas jag kan sova ändå. Ikväll blir det nog bara lugnt hemma om inget annat dyker upp.
Imorgon ska familjen upp tidigt för att åka till Hajoms loppis. Som brukar vara riktigt bra! Var några årsen jag var där men hoppas på något fynd! Klockan sex ska jag och några andra tjejer vara hos Lovisa för att fira hennes 22 årsdag! Förfest och mys först hos henne sen blir det utgång i Varberg! Kommer blir jättekul !
Söndag är tänkt att jag ska köra bodypump och spinning så ska ta det hyffsat lugnt imorgon! :)

Hoppas ni får en härlig fredags kväll! :)

En bild på älsklingen i början av sommaren, tänk att den nästan är slut nu ...
Tur för mig att jag gillar hösten! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: