sandraalgotsson

bara sandra,

en bra sista dag!

Kategori: Allmänt

Jaha, då var denna semestern slut.. Känns ganska surt faktiskt. Är inte det minsta sugen på att gå tillbaka till jobbet imorgon, men det blir nog bra när jag väl är där!

Dagen idag har iallafall varit toppen! Åkte till Kinna vid ettiden och möte upp Carolina och Sara för en fika på skrädderiet. Satt i tre timmar och bara prata och skrattade! pratade om allt mellan himmel och jord, så härligt med människor man känner sig så bekväm med! Me like you!
När klockan var kvart över fyra kände vi tre att vi kanske hade suttit lite väl länge där så vi åkte hem till var och en.
Väl hemma så blev det fika ännu en gång, jordgubbar och hallon! Så gott! Denna gången var det familjen som var mitt sällskap!

Fem över sex satt jag och mamma på spinningcyklarna på Iform redo för ett svettigt 45 minuters pass med alla vårans Rob! En grym spinninginstruktör! Och antagligen tyckte han att alla på passet hade lagt på sig under sommaren för jävlar vad han körde slut på oss! Men jag gillart! Gillar att utmana mig själv och hatar att maska! Är man väl där så kan man lika väl köra järnet! Han sa under hela passet att man skulle gå över sin trygghetszon och det kan jag säga att jag gjorde! Fyfyfy! Men så sköntsköntskönt på samma gång!

Nu har jag kollat på allsång på skansen med mor och far och måste säga att Måns gör ett riktigt bra jobb där! :)

Nej nu ska jag göra te och kolla lite på tv tror jag.   =)



bilder från idag!

(Snodde dem från Sara därav har jag ingen bild av henne)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: