sandraalgotsson

bara sandra,

en härlig dag.

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag jag haft idag!

Blev dock inte att jag åkte till Daniel idag. Han mådde för dåligt. Men mina blommor som jag skickade till honom gjorde honom lite friskare iallafall ! Åker kanske dit imorgon istället om min älskling mår bättre.
Så jag tog en liten tupplur mellan elva och tolv. Sen gjorde jag iordning mig för att möta upp Maria på skrädderiet! Hon hade en dag ledigt från jobbet vilket var tur för min del! 
Vi åt varsin sallad och vid två kom Carolina och gjorde oss sällskap, blev lite fika också. Satt och prata en bra stund och pratade sen gick vi till shop around the corner. Jag hittade en jättefin klänning och ett armband. Gick också till vilja och köpte te! Hur gott som helst. Luktade precis som jul med. Perfekt nu när man vi går mot höst och vinter!
Nu ikväll var tanken att jag skulle köra spinning och jag trodde att mamma skulle med. Men det visade sig att hon skulle köra Bodypump så isället för bara spinning blev det bodypump och spinning. Så nu sitter och jag i soffan i myskläder och är trött och väldigt nöjd med min dag !:)

nu ska jag bara ha en härlig familjekväll. Saknar dock Daniel hur mycket som helst ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: