sandraalgotsson

bara sandra,

frukostdags.

Kategori: Allmänt

var några dagar sen jag skrev här så kände att det var dags för en uppdatering!
Min älskling har varit här mellan måndag-torsdag! Han är bäst och jag älskar honom hur mycket som helst!
Vi var på liseberg i onsdags! Vi hade det jättemysigt dock hade vi önskat lite bättre väder. Regnade mer eller mindre hela tiden så vi åkte inte så mycket! Men fick iallafall åkt den nya atmosfear! Fyfan säger jag! den var fruktansvärd men samtidigt väldigt härlig! får se om jag vågar mig upp igen!

Daniel åkte hem igår eftersom jag skulle jobba. Har gjort mitt första pass för helgen, och går på idag igen klockan fyra och jobbar fram till tolv på söndag. Känns ganska segt just nu. Har många timmar framför mig men det brukar gå fint när jag väl är på jobbet.
Har varit ute och sprungit en stund och gjort lite styrka ute på trädgården.. så mina grannar som är vakan tycker nog jag är lite koko. Men det bjuder jag på! Känner att jag vill toppa min form nu i höst! Så då gäller det att ligga i! Ska snart äta lite frukost, vet inte riktigt vad jag är sugen på. tror jag ska göra mig en smoothie iallafall! Så gott :)

Min älskling, du är helt underbar!
Älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: