sandraalgotsson

bara sandra,

Hälsotips!

Kategori: Allmänt

jag fortsätter skriva även om jag inte får någon respons ;) höhö jag erkänner att jag fiskar lite för att få kommentarer. Men alltid kul att se vad ni tycker om det jag skriver! Och så får jag också redo på vilka ni är!

Nog om det!

Tänkte ge ett litet tips! Tänkte tipsa om en toppen produkt.
Spirulina heter det och är alger i pulver form. Jag äter detta varje morgon ungefär 1-2 teskeder som jag blandar i ett glas vatten. Det smakar ja som alger, alltså inge vidare. Och det luktar ungefär som fiskmat! Men det är hur nyttigt som helst innehåller cirka 60-70 % protein, massa nyttiga fetter som omega 6. Många olika vitaminer och mineraler. Ännu bättre är att det är ett helt naturligt ämne!
Många som tränat äter detta just för den höga proteinhalten! Det får också igång på magen och rensar ut onödiga slagprodukter!

Om man tycker det är riktigt äckligt att bara dricka med vatten kan man pressa i lite citron också. Då försvinner mycket av algsmaken! Man kan också länge i lite i sin smoothie! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: