sandraalgotsson

bara sandra,

hugger i sten..

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla härliga läsare !

Det blev inte som jag hade hoppats på, vaknade upp och var ännu mer förkyld än var jag var igår kväll ..
Halsont och snuva. Dock ingen feber för den kollade jag snabbt! Var nog ett dumt beslut att provade att träna igår. Det får jag äta upp idag. Har iallafall ätit frukost och då försvann mycket av mitt halsont, dock inte allt. Blev hallon och blårbär med kesella, solrosfrön och pumpakärnor toppat med kanel! Till detta äggröra på två ägg och en stor kopp te med massa honung! Ska bli frisk!
Nu ligger jag ännu en gång i min säng. Har massa överenergi eftersom jag har legat här mestadelen av gårdagen också. Så ska nog rensa mina gaderober idag och stryka en massa kläder! Blir nog ingen träning idag för min del. Känns jävligt surt. Om jag mår bättre så blir det bodybalance ellert en promenad. lugna puckar får det bli ett tag framöver.
Nej nu ska jag krya ner under mitt täcke och min filt med min goa katt och kolla ännu mer vänner!

Hoppas ni mår bra allihopa!

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Krya på dig vännen :)

    2011-08-30 | 12:30:17
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/
  • evelinne säger:

    nu har du allt vart duktig ;) krya på dig systeryster!!!!<3

    2011-08-30 | 16:31:47

Kommentera inlägget här: