sandraalgotsson

bara sandra,

inte riktigt frisk ännu..

Kategori: Allmänt

Var ju och tränade med mamma som jag skrev i det förra inlägget. Första passet som var cx work gick riktigt bra! Gud vad jobbigt det var! Passet fokuserade på mage,rygg,rumpa och höfter! Precis de problem områden vi tjejer brukar ha! Känner redan nu vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon! passet är endast 30 minuter långt så passar utmärkt att köra det först och sedan köra spinning eller något annat! Var riktigt kul, så jag rekommenderar det verkligen till alla! Tycker det är roligt när det kommer nya spännande träningsformer!
Kände i slutet av passet att kroppen var trött och kände mig förkyld och lite tjock i halsen, började lite smått på spinningen jag hade efteråt men kände att kroppen inte hängde med så jag gick av. Bättre det än att jag bli sjukare och måste vänta ännu längre på att köra igång på riktigt! Hoppas jag mår bättre imorgon!
Nu ska jag snart sova så hoppas jag att jag vaknar upp som en ny frisk människa! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: