sandraalgotsson

bara sandra,

jag vet vem jag är när jag är hos dig,

Kategori: Allmänt

Fick med mig Sara till gymmet idag! Jätteroligt :) Körde lite lugnt med ben och mage i fokus! Så hoppas verkligen att hon har träningsvärk imorgon när hon vaknar!

Tanken var att jag skulle gått en morgonpromenad med Wictoria idag vid halv sju. Men vaknade och hade sån kraftig mensvärk så fick ställa in och istället sova en stund till. Hoppas vi får gjort den promenaden snart ! Mådde lite bättre på förmiddagen och Sara är sugen på att börja träna så då passade det bra att vi la lite tid på gymmet. Är nu uppbokade på bodypump på tisdag också! Kul att ens kompisar börjar träna ihop med en! Nu ska vi bara få dit Carolina med!

Nu har jag duschat och håller på att göra iordning mig och packa. Ska nämligen åka till min älskling idag! Som jag saknar honom! Kommer bli supermysigt!

jag vet vem jag är när jag är hos dig,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: