sandraalgotsson

bara sandra,

jävla regn.

Kategori: Allmänt

jaha det här är min enda lediga dag i helgen och så öser regnet ner där ute.. Vi som hade tänkt att åka till Varberg idag hela familjen för att sola och möjligtvist bada. Men det tyckte tydligen inte någon där uppe var en sån bra idag.
Nu har jag ätit frukost iallafall. känner för att bara ligga här inne i mitt rum idag möjligtvist åka och shoppa. Passar ju utmärkt en sånhär regning fredag!
Ikväll ska iallafall jag, carolina och sara på kräftskiva hos Ida! ska bli riktigt riktigt roligt! Hoppas att vädret blir bättre tills dess! Vem vet det kanske spricker upp lagom till ikväll?

Ännu ett minus denna fredagen är att jag kände för att åka och träna nu på förmiddagen men inte ens det kunde jag då sommatiderna på gymmet suger. öppnar inte förens fyra idag! Och jag ska vara hos Ida halv sju.. Vet inte om jag hinner detta. Blir så trött ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: